Nog twee dagen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Corinne - WaarBenJij.nu Nog twee dagen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Corinne - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen...

Door: blueeyes

Blijf op de hoogte en volg Corinne

15 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Over twee dagen vertrekken Daphne en ik naar India en Nepal. We zijn er bijna klaar voor... ;-)

Waarom deze reis? Nou ja, eigenlijk wilden we naar Zuidelijk Afrika, maar daar was het nu koud en daar hou ik niet zo van. Toen kwam ik al bladerend in de Shoestringfolder deze reis tegen en dacht: dat klinkt leuk en is ook qua prijs aantrekkelijk. Gelukkig dacht Daphne er netzo over. Dus we hebben geboekt, visa in orde gemaakt en wachten nu op wat komen gaat.

We zijn een beetje zenuwachtig. Niet vanwege de olifantentocht, maar vooral door alle verhalen die we horen over buik/maagklachten. Maar in het ergste geval verliezen we 10 kilo aan lichaamsgewicht en dat vind ik zelf niet heel erg!

In plaats van regelmatig een mailtje te sturen over onze belevenissen doe ik het nu dus zo met deze site. Heb ik van Sjoerd en zijn Mongolie/ China trip afgekeken. Dank daarvoor. Met een beetje geluk lukt het me ook om foto's te uploaden en dan kunnen jullie meteen zien of het ons lukt om die kilo's kwijt te raken!

Nu ga ik even mijn mailinglist zoeken, anders kunnen jullie dit nog niet lezen.

Dikke kus

Corinne

• 15 Juli 2010 - 10:53

Suus:

Hey meiden!

Nou, ik volg jullie hoor! Ik ben heeel benieuwd naar alle verhalen! En wat ik ervan gehoord heb, zijn die buik/maagklachten een onmisbaar onderdeel van de reiservaring in deze contreien! Een beetje als de Taj Mahal en de olifantenrit! ;) :P Komt vast goooeeed!
    Goeie reis en héél veel plezier!!
    XXX Suus

• 16 Juli 2010 - 12:21

Linda:

Hey lieve meiden!

Bijna is het zover! Leuk kan ik jullie belevenissen volgen!
    Ga er vooral lekker van genieten!
    Ik wens jullie een superrrr vakantie toe!

Veel liefs,
    Lin