Nog twee dagen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Corinne - WaarBenJij.nu Nog twee dagen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Corinne - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen...

Door: blueeyes

Blijf op de hoogte en volg Corinne

15 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Over twee dagen vertrekken Daphne en ik naar India en Nepal. We zijn er bijna klaar voor... ;-)

Waarom deze reis? Nou ja, eigenlijk wilden we naar Zuidelijk Afrika, maar daar was het nu koud en daar hou ik niet zo van. Toen kwam ik al bladerend in de Shoestringfolder deze reis tegen en dacht: dat klinkt leuk en is ook qua prijs aantrekkelijk. Gelukkig dacht Daphne er netzo over. Dus we hebben geboekt, visa in orde gemaakt en wachten nu op wat komen gaat.

We zijn een beetje zenuwachtig. Niet vanwege de olifantentocht, maar vooral door alle verhalen die we horen over buik/maagklachten. Maar in het ergste geval verliezen we 10 kilo aan lichaamsgewicht en dat vind ik zelf niet heel erg!

In plaats van regelmatig een mailtje te sturen over onze belevenissen doe ik het nu dus zo met deze site. Heb ik van Sjoerd en zijn Mongolie/ China trip afgekeken. Dank daarvoor. Met een beetje geluk lukt het me ook om foto's te uploaden en dan kunnen jullie meteen zien of het ons lukt om die kilo's kwijt te raken!

Nu ga ik even mijn mailinglist zoeken, anders kunnen jullie dit nog niet lezen.

Dikke kus

Corinne

  • 15 Juli 2010 - 10:53

    Suus:

    Hey meiden!

    Nou, ik volg jullie hoor! Ik ben heeel benieuwd naar alle verhalen! En wat ik ervan gehoord heb, zijn die buik/maagklachten een onmisbaar onderdeel van de reiservaring in deze contreien! Een beetje als de Taj Mahal en de olifantenrit! ;) :P Komt vast goooeeed!
    Goeie reis en héél veel plezier!!
    XXX Suus

  • 16 Juli 2010 - 12:21

    Linda:

    Hey lieve meiden!

    Bijna is het zover! Leuk kan ik jullie belevenissen volgen!
    Ga er vooral lekker van genieten!
    Ik wens jullie een superrrr vakantie toe!

    Veel liefs,
    Lin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Corinne

Hoi, ik ben Corinne. Ik ben 31 jaar oud. Ik reis graag, maar kan dat helaas niet de hele dag doen, dus daarnaast werk ik als docent geschiedenis, speel ik gitaar, game ik graag, luister ik veel muziek en loop ik hard, voetbal of boks ik.

Actief sinds 15 Juli 2010
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 26165

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 06 Mei 2016

Goodnight Saigon

27 April 2015 - 14 Mei 2015

In het spoor van Miss Ceylon

20 Juli 2014 - 03 Augustus 2014

kroatie: europa met een ander sausje

13 April 2014 - 02 Mei 2014

Amish, watervallen en skyscrapers

08 Juli 2013 - 07 Augustus 2013

Me, myself and my backpack

17 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Madagascar: het rode land

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

India en Nepal 2010

Landen bezocht: